Chorwacja 3.06.2019

In Chorwacja 2019 by admin

Pobudka 7:00 rano. Były doskonałe warunki atmosferyczne (lekki wiatr, a właściwie powiewy, na wodzie „lustro”, port prawie pusty i słońce) Od 8:30 rozpoczęliśmy dzień od pokazu i treningu w zatoce manewrów portowych. Trzeba było zrobić na jachcie i dostarczyć kapitanowi kawę tak, aby nic się nie wylało i kapitan mógł podjąć filiżankę bez zbędnego wychylania się z kei a jacht nie dotknął pirsu. Było ciężko, ale zarówno skipperzy jak i załoga dali radę. 9:00 wypłynęliśmy na pełne morze, aby zobaczyć klify i pobawić się w pływanie na „odbijaczach”. Fantastyczna zabawa. Około 12-stej wyruszyliśmy do Biogradu na zakupy, po drodze załogi uczyły się żeglować. Każdy miał szanse stanąć za sterem. Dzisiejszy dzień zakończyliśmy w porcie macierzystym. Jutro znowu w rejs!

e-Dziennik jachtowy:

Dzień 3.06.2019 /poniedziałek/
Godzina 8 PM
Miejsce postoju 43.56’N; 15.26’E
Siła wiatru 2-3 B
Temperatura powietrza 25 C słonecznie !!!
Temperatura wody 21 C
Przepłynięto tego dnia 32 Nm = 59,3 km (1Nm = 1852m)
Odwiedzone wyspy Katina, Klify w parku narodowym od strony morza, Kornat , Smokvica, Vrgada
Pogoda na jutro Wiatr 1 – 2 B, temperatura 24 C, stan morza 1.